♥♥Giraff Inlägg!!!! :D ♥♥

♥♥
-När en giraffunge föds är den ungefär 180 cm om jag kommer ihåg rätt. :) nice. (Y)
-Tips på presenter till mig! Allt som har med giraffer att göra.. mjukisdjur, aficher med mera ;)
Nu ska ni få det jag har på giraff och lite bilder.. :)
-Jag vill fara till Kolmården eller så och SE EN GIRAFF! det måste jag bara :P





 

  


Och så lite stickade, mjukisgiraffer ♥

      

 En annan bild på allt detta. :)


  



Mina saker jag har hemma :)

 Fick till Jul :) ♥ Av Mamma :P

 Puss! ♥ Affichen jag fick av fia (söt e det) till jul fick jag sen. :P

 Min matta :P

Och så har jag en giraff mjukis. ganska stor..
Som jag inte har på bild på denna datan. :P men den finns på min andra blogg. :)

så får väl ladda upp den där  :P


Kram ♥
// Sanna♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0